سایت حقوقی راه مقصود

آزمون وکالت ۱۴۰۰- ظرفیت استان‌های کانون وکلای مرکز

 در حالیکه هنوز جزییات دقیق و زمان انتشار آگهی آزمون وکالت سال جاری مشخص نیست، کانون وکلای دادگستری مرکز سهمیه استان‌های زیر نظر این کانون در آزمون وکالت ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، گزارش کوتاه جلسۀ روز یکشنبه، ۵دی‌ماه هیأت‌مدیرۀ کانون وکلای دادگستری مرکز از سوی روابط عمومی کانون منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در آزمون وکالت ۱۴۰۰ برای استان تهران هزار نفر داوطلب، برای استان هرمزگان سیصد نفر، برای استان سیستان و بلوچستان چهارصد نفر و استان سمنان سیصد نفر داوطلب پذیرفته خواهد شد.

این تصمیم با توجه به جدا شدن سه استان از کانون مرکز در آینده نزدیک اتخاذ شده است. همچنین مقرر شده که متقاضیان، در مراکز استان‌های مربوطه امتحان دهند.

گفتنی‌ ست پیش‌تر ظرفیت کانون مرکز برای آزمون وکالت

آبان ماه سال گذشته محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه ‌قضاییه با تشکیل ۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان‌‌ خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

که تاکنون کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی آغاز به کار کزده است و انتخابات کانون وکلای دادگستری هرمزگان نیز اواخر دی ماه برگزار خواهد شد. تشکیل کانون وکلای دادگستری سیستان و بلوچستان نیز منوط به تشکیل کانون وکلای هرمزگان است.

مدیر سایت : دکتر رضا مقصودی

منبع : ekhtebar.com

 

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You may also like these

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x