سایت حقوقی راه مقصود

درباره ما

درباره ما

رزومه و شرح مختصری از فعالیتها و خدمات سایت حقوقی راه مقصود

وبسایت حقوقی راه مقصود با بیش از 15 سال سابقه فعالیت حرفه ای در فضای مجازی و پس از تجربه در موفق راه اندازی بزرگترین مرجع کاربردی علم حقوق به زبان فارسی بنام ” سایت حقوقی راه مقصود ” با استفاده از وکلای مجرب دادگستری و با هدف تبیین و تشریح قوانین و موازین حقوقی در حوزه هائی نظیر: نحوه ی تنظیم قراردادها،مباحث کاربردی اسناد تجاری بخصوص چک و سفته ،حقوق اداری ، نکات و مطالب کلیدی حقوق خانواده ،حقوق اراضی و املاک و سایر قواعد کاربردی و کلیدی لازم در زندگی اجتماعی؛ اقدام به آموزش و انتقال تجارب مفید و موثر خود در بسته های مختلف حقوقی نموده است.

مشاورین حقوقی راه مقصود همچنین با ایجاد گروه های تخصصی برای طبقات مختلف اجتماع نظیر: تجار،پزشکان،هنرمندان،مدیران،فرهنگیان،ورزشکاران و… تاکنون مباحث تفصیلی و اختصاصی هر بخش را نظیر اسناد تجاری،شرکتها،آئین تنظیم قراردادها،حقوق اداری،حقوق خانواده،حقوق کیفری ؛ در فضای مجازی بصورت منظم،مستمر و کاربردی مطرح و فرهنگ سازی حقوقی نموده است.

اکنون به برخی از اهداف،چشم انداز و اصول مورد نظر این مجموعه و وسائل و امکانات آن در طی کردن این راه، باختصار اشاره می شود:

الف)- مبانی و اهداف

— تعاریف و اصطلاحات

1- درباره راه مقصود

امروزه دیگر تردیدی نیست که دادخواهی راه و رسم و قواعد ویژه ای دارد . شناخت و اشراف به این موازین، مستلزم فراگیری دانش حقوق و ژرف اندیشی در مبانی و تئوریهای حقوقی است. امری که خود حاصل ممارست و تمرین بسیار در تقویت قدرت تحلیل،استدلال و اجتهاد است.
آنگاه می بایست این توانائی در پیشگاه عدالت و در مسیر اقامه دعوی و دفاع از حقوق کسانی که دست طلب،زبان خواهش ، روی نیاز و چشم امید گشوده اند،بکار گرفته شده و به خدمت درآید. این دوم (دادخواهی)؛ تسلط و توانائی در شق دیگری از حقوق را می طلبد که بدان ” حقوق زنده ” می گویند. به بیان دیگر حقوق زنده یعنی بکارگیری قواعد و قوانین و مبانی حقوقی در دادرسی و جهت اجرای عدالت قضائی.

لذا دادخواهی علاوه بر شناخت و آگاهی از دانش حقوق، به توانائی استفاده از آن در عمل و تجهیز به اسباب و لوازم وکالت و فن دفاع نیازمند است. این ضرورت، با پیشرفت حیرت آور علوم و سرعت چشمگیر تغییرات در عادات و رفتار جامعه و پیچیده شدن روزافزون روابط و آسیب های اجتماعی از سوئی و اثر محسوس و بی تردید آن بر قوانین و ملاحظات قانونگذاری و موازین قضائی از سوی دیگر؛ بیشتر و عمیق تر احساس میشود. در این جهانی که در آن ما هر روز بیشتر به هم نزدیک و به یکدیگر نیازمندتر می شویم، در دادرسی نیز استفاده از دانش و تبحر و تجربه وکیل به امری بدیهی و ضرورتی لامحال می ماند که غفلت از آن تبعات بعضاً غیر قابل جبرانی بدنبال دارد.

خصوصاً اگر توجه داشته باشیم که قاعده ای در رسیدگی های قضائی حاکم است به نام « اعتبار امر مختوم ». به این معنی که هر گاه دعوائی بین شخص یا اشخاصی مطرح و رسیدگی و نسبت به آن حکم قطعی صادر شده باشد، دادگاه مجدداً وارد رسیدگی ماهوی نسبت به آن نخواهد شد و می باید اقدام به صدور قرار رد دعوی نماید.

این موضوع یعنی درمان در مسائل حقوقی و دادخواهی ( مانند درمان در امر پزشکی )، مستلزم استفاده بجا و بموقع از دانش و تجربه وکیل توانا است. پرواضح است که سرنوشت دعوی آنگاه که دلائل تازه است و امکان طرح خواسته یا دفاع متناسب به شیوه درست ، مستدل و مستند وجود دارد و بخصوص حالتی که مبنا و سبب دعوی بدرستی تشخیص داده شود، بکلی با وقتی که این فرصت از کف رفته و پرونده دچار اعوجاج حقوقی شده است، متفاوت خواهد بود و این به مثابه بیماری ساده ای است که در اثر اشتباه در تشخیص درد و درمان ناصحیح، منجر به حالت اورژانس و گاه مصائب غیرقابل جبران شود. هر چند تعهد وکیل به وسیله است نه به نتیجه؛ یعنی او نمی تواند نتیجه دعوی را تضمین دهد، بلکه تعهد می کند از همه ی دانش ، توان و استعداد حقوقی خویش در حل امور غامض پرونده و پیشبرد دعوی در راستای مصالح موکل در دادرسی استفاده کند. با وجود این آگاهی و اشراف به دانش حقوق و تجهیز به فن دفاع و بخصوص توانائی در شناخت مبنا و سبب دعوی و مهارت در اداره عالمانه و حکیمانه دادرسی و نیز استفاده از نهاد داوری و سا زش؛نقش مؤثر و بسزائی در موفقیت پرونده و تحصیل نتیجه یمطلوب دارد.

2 – منشور وکالت

« وبسایت حقوقی راه مقصود » با داشتن کادری مجرب و بهره گیری از نظرات اساتید حقوق، قضات و وکلای باسابقه و خوشنام فعالیت خود را از سال 1387 و همزمان با تأسیس سایت جامع حقوقی،کاربردی ” راه مقصــود” آغاز نمود. هدف و رسالت اصلی و بالذات این گروه ارتقاء فرهنگ وکالت و معرفی انواع خدمات در این حوزه با تکیه بر صداقت ، سلامت و شفافیت و پایبندی به همۀ نظامات و قواعد حاکم بر روابط وکیل و موکل می باشد.

در راستای ایفای چنین مسئولیتی ، نیاز به تدوین و جمع آوری مجموعه ای از خدمات حقوقی در حوزه های مختلف احساس گردید لذا پس از بررسی جامع و با نگاهی علمی و کارشناسی به حقوق تطبیقی، اقدام به تهیه و تدوین ” طرح جامع خدمات حقوقی ” با نام اختصاصی « منشور وکالت » گردید. طرحی که با اشراف کامل به دعاوی مختلف و با بررسی ، جمع آوری و تحلیل جامع قوانین و مقررات در هر بخش ، به ثمر رسید و با مطالعه آن ضرورت حضور و نقش وکیل در زندگی هر فرد در اجتماع ، به عیان قابل تشخیص و درک است .

ترویج و توسعه این فرهنگ موجب پیشگیری از بسیاری دعاوی شده و با تمهید و تدارک راهها و ترتیبات مناسب و مؤثر حقوقی و آموزش نحوه تنظیم روابط حقوقی ، می توان از بروز و ظهور اختلافات و دعاوی عدیده حقوقی در آینده جلوگیری کرده و یا به میزان قابل توجهی از حجم آن کاست. این طرح با گردآوری و دسته بندی كلیه قوانین و مقررات و آئین نامه هادر زمینه های : « دعاوی داخلی » « وصول مطالبات » « داوری و سازش » « قراردادهای خصوصی و دولتی » « اسناد و اوراق تعهد آور» « حقوق مالكیت » « حقوق اجاره » « حقوق كیفری » « حقوق بانكی » « حقوق كار و تأمین اجتماعی » « دیوان عدالت اداری » با هدف آشنائی و اطلاع موكلین محترم با حقوق خود و نحوه مطالبه و احقاق آن؛ آماده قبول وكالت ؛ عقد قرارداد های جامع مشاوره با اشخاص حقیقی و حقوقی در مجموعه حوزه های مورد اشاره می باشد.

3 – بهداشت حقوقی

همانطور که در علم پزشکی معروف است که « پیشگیری مقدم بر درمان است » ؛ با نگرشی نو در حقوق پیشرو درمی یابیم استفاده از روش های مشاوره و تأسیساتی چون داوری و سازش ، مذاکره، طرح و تدوین منشور و چهارچوب منظم حقوقی ، تنظیم دقیق و استاندارد عقود و قراردادها، موافقت نامه ، صلح نامه، اقرارنامه و…آموزش راهکارهای اخذ و سپردن تضمینات و وثائق،مدیریت هدفمند و علمی اختلافات حقوقی بوسیله مذاکرات سازنده و مؤثر و بخصوص استفاده از کدهای داوری در حل و فصل اختلافات می تواند شبکه ای امن و مطمئن در حوزه فعالیت بخشهای مختلف اقتصادی ایجاد کند که بدآن ” بهداشت حقوقی” می گوئیم.

آنچه فصل ممیز و نقطه اتکاء و خلاقیت درخدمات حقوقی سایت راه مقصود است، تدوین ، اجرا و پیاده سازی سیستم درست” بهداشت حقوقی”در حوزه های طرف قرارداد است که خود حاصل سالها تجربه و ممارست و صدها ساعت کار علمی و بیش از هزار ساعت تجربه روشن بصورت مشاوره حضوری و آنلاین در پرونده های حقوقی و کیفری و در زمینه ها و رشته های گوناگون حقوقی بوده است.

4 – داوری و سازش

اقدام مؤثر و مطلوب دیگر این مجموعه تأسیس و تمهید نهاد داوری و سازش می باشد. داوری بهترین روش برای حل و فصل منازعات و امری بدیع بوده که ساز و کارها و ترتیبات خاصی داشته و اخیرا عده ای از وکلای آمریکائی اثبات نموده اند که با تبحری که در فصل خصومت از طریق داوری داشته اند ، به منازعات بسیاری قبل از طرح دعوی خاتمه داده اند. فلذا این گروه با چنین اندیشه و هدفی اقدام به طرحی نو در کاهش مراجعات به دادگستری و حل و فصل مخاصمات با صرف وقت و انرژی و هزینه ای به مراتب کمتر از طرح دعوی نموده است . گروه حقوقی راه مقصـود جهت ارائه خدمات مطلوب و مؤثر حقوقی راهکارها و وسائل متعدد دیگری را در دست مطالعه و بررسی داشته که نتایج و آثار آن به مرور به اطلاع موکلین محترم خواهد رسید.

5- حقوق خانواده

آشنائی با مبانی و موازین کاربردی حقوق خانواده در کارگاه های آموزشی و کاربردی بصورت حضوری و مجازی

* خدمات انحصاری گروه حقوق خانواده راه مقصــود

الف ) اقدامات تامینی و مقدماتی

1 – مطالعه و بررسی کامل مدارک و مستندات

2 – تشخیص و سنجش مبنا و سبب دعوی

3 – ارائه یک جلسه مشاوره به متقاضی جهت شناخت درست و دقیق موضوع حقوقی

کلیه اقدامات و خدمات فوق رایگان و معاضدتی می باشد

ب ) مراحل پذیرش و رسیدگی به پرونده در راه مقصود

1 – تشکیل جلسات داوری و سازش قبل از هر اقدام حقوقی با حضور طرفین دعوی و وکلای مجرب راه مقصود و مشاورین روانشناس مجرب و معتمد سایت

2 – بررسی و تحلیل شکلی و ماهوی جامع پرونده توسط گروه حقوق خانواده

3 – ارجاع امر به یکی از همکاران مطلع و مجرب در موضوع

4 – ارائه مشاوره جامع به موکل جهت انتخاب و گزینش بهترین ،موثرترین و سریع ترین اقدام حقوقی در رسیدن به مطلوب

ج ) نکات قابل توجه

الف ) اقدام حقوقی وکیل منتخب با همفکری و همگرایی گروه حقوق خانواده و تایید و نظارت مدیر گروه انجام و پیگیری خواهد شد.

ب ) دفتر وبسایت حقوقی راه مقصود با طراحی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری منظم ،موکل را در جریان آخرین اقدامات و نتایج رسیدگی خواهد گذاشت.

ج ) جهت ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه خدمات  حقوقی ، تعیین استراتژی و تاکتیک دعوی در هر پرونده و اطلاع رسانی به موکل با استفاده از امکانات الکترونیک نظیر ایمیل،پیامک،سایت حقوقی راه مقصود،شبکه های مجاز اجتماعی و…امکان پذیر خواهد بود.

د ) امکان ختم دعوی با کدهای داوری در کمیسیون داوری و سازش گروه در هر مرحله از دعوی با ملاحظه مصلحت و غبطه موکل وجود دارد.

ب )- خدمات و فعالیت ها

1 – خدمات حقوقی

* خدمات مشاوره :

ــ انجام مشاوره در کلیه زمینه ها و موضوعات قضائی از جمله شامل : حقوق اراضی و املاک ، دعاوی حقوقی و کیفری داخلی ، حقوق اجاره ، حقوق بانکی ، وصول مطالبات ، حقوق بیمه ، حقوق کار و تأمین اجتماعی ، حقوق رقابت ، حقوق شهری و شهرسازی ؛ حقوق مالی و مالیاتی ، داوری و سازش ، دیوان عدالت اداری ، دادگاه های اختصاصی اداری.

ــ ارائه مشاوره ، وکالت ، نمایندگی و مدیریت حقوقی در حوزه های : – عقود اسلامی : مفهوم : منظور از عقود اسلامی قراردادهائی است که بر اساس قانون عملیات بانکی بدون ربا ، جهت اعطای تسهیلات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. این قراردادها عبارتند از : قرض الحسنه ؛ فروش اقساطی ،سلف ، اجاره به شرط تملیک ، مضاربه ، شرکت ، مزارعه ، جعاله ، مساقات و خرید دین .

ــ خدمات : ارائه مشاوره در خصوص انتخاب بانک مناسب با توجه به شرائط مشتری و امکانات بانک ها مذاکرات قراردادی تنظیم قرارداد تفسیر و تشریح ضوابط قانونی تفسیر و تشریح مفاد قرارداد ارائه مشاوره در خصوص سود تسهیلات اعتباری ، کارمزد پرداختی و … سنجش و ارزیابی موقعیت های قراردادی مطالبه حقوق قراردادی حل و فصل اختلافات ناشی از اعطای تسهیلات ( با استفاده از شیوه های مسالمت آمیز و روش های قضائی ) پذیرش نمایندگی در انجام امور حقوقی مربوط به قرارداد

ــ مشاوره در تهیه و تنظیم قراردادهای الحاقی و نمونه اسناد و مدارک استاندارد (تیپ ) جهت وصول مطالبات به شیوه های مسالمت آمیز.

ــ نظارت بر حسن اجرای دقیق مفاد قراردادها ؛ از طریق اخطار؛ مذاکره ؛ مشاوره و …. ــ مشاوره و مدیریت حل و فصل صلح جویانه اختلافات ناشی از قراردادهای فیمابین موکل با اشخاص حقیقی و حقوقی.
ــ ارائه مشاوره جهت چگونگی به کارگیری تدابیر لازم و استانداردهای مناسب جهت مختومه شدن پرونده های مطالبات معوق بدهکاران بزرگ با توجه به شرایط و موقعیت خاص آنان.

ــ مشاوره جهت دفاع از حقوق مالکیت فکری و علائم و مصنوعات تجاری در راستای حمایت از فعالیت ها و محصولات فکری در زمینه های صنعتی و تجاری، علمی، ادبی و هنری در دو بخش مالکیت صنعتی و مالکیت ادبی و هنری.

* خدمات مذاکره :

– قبول داوری جهت حل و فصل اختلافات فیمابین شرکتهای تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی.
– برگزاری نشست های تخصصی با طرف قرارداد شرکتهای تجاری.

* خدمات وکالت :

الف ) – پذیرش وکالت جهت طرح کلیه دعاوی حقوقی وکیفری، تهیه و تنظیم انواع دادخواست ها و درخواست های حقوقی اعم از مالی و غیر مالی و کلیه دادخواست ها و درخواست های کیفری با عنایت به طرح تفصیلی و مدون « منشور وکالت » ارائه شده از طرف وکیل ــ پذیرش وکالت جهت طرح کلیه دعاوی حقوقی وکیفری با خواسته وصول طلب شرکتهای تجاری به طرفیت سایرین مشتمل بر: مطالبه وجه اسناد تجاری (چک – سفته – برات – ضمانت نامه های بانکی ). مطالبه اوراق بهادار( سهام ، اوراق مشارکت و …) الزام به تنظیم سند، ایفای تعهد و سایر موارد.

ب ) – پذیرش وکالت جهت طرح و اقامه شکایات کیفری شامل بر کلاهبرداری ، سرقت ، اختلاس ، جعل ، استفاده از اسناد موکل ، انتقال اسناد موکل بدون مجوز قانونی و ….

ج ) – پذیرش وکالت جهت دفاع از هر گونه دعاوی کیفری و حقوقی مطروحه علیه شرکتهای تجاری که مرتبط با مقوله وصول مطالبات موکل باشد.

د ) – قبول وکالت و مشاوره در خصوص اقدامات اجرائی نسبت به اسناد رهنی پیگیری عملیات اجرائی دایر بر حراج ، مزایده ، سند انتقال ، تملیک ، تخلیه و تحویل ملک به موکل .

2- تنظیم اسناد حقوقی

وب سایت راه مقصود این بسته خدماتی را با هدف دسترسی سریع اشخاص ، شرکت ها به دانش تخصصی در حوزه تنظیم مستندات حقوقی ارائه می نماید.

این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

  1. تهیه و تنظیم نمونه قراردادهای تیپ و بطور کلی هر نوع متن حقوقی در قالب عقود و توافقات آزاد ( خصوصی) { 5 مورد در طول دوره مشاوره }
  2. تهیه و تنظیم و تدوین هر نوع دادخواست حقوقی یا شکایت کیفری ، اظهارنامه ، لوایح دفاعی و نیز ارائه مشاوره حقوقی مناسب و مرتبط با موضوع خواسته یا دعوی مطرح علیه موکل ( 3 مورد در طول دوره مشاوره)

نحوه مذاکره درباره نیازمندیهای کاربر و نیز دریافت فایل نهایی مستندات همگی از طریق اینترنت خواهد بود و کارشناسان وب سایت بعد از هر درخواست و تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز ، ظرف مدت یک هفته نسبت به تنظیم و ارسال مستندات مربوطه اقدام خواهند نمود.

3- بسته ویژه

خدمات این بسته نیز مانند بسته «تنظیم مستندات حقوقی» با هدف تسهیل خدمات حقوقی برای  مدیران و فعالان کسب و کار تنظیم شده اما طیف گسترده تری از خدمات را شامل می شود. عناوین خدماتی بسته ویژه شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تهیه نمونه قراردادهای تیپ و هر نوع متن حقوقی در قالب عقود و توافقات آزاد
  • تنظیم انواع دادخواست حقوقی یا شکایت کیفری ، اظهارنامه و لوایح دفاعی
  • ارائه مشاوره حقوقی مناسب به صورت حضوری
  • مشاوره تلفنی در موارد حساس و در روزها و ساعات کاری
  • پاسخگویی به سئوالات اینترنتی
  • قبول وکالت در دعاوی مطروحه با تعیین حق الوکاله پائین تر از عرف وکالت

4 – قبول وکالت

قبول وکالت در هر یک از حوزه های زیر برای کاربرانی که از خدمات مشاوره ای و بسته های اینترنتی وب سایت استفاده کرده اند با تخفیف  انجام خواهد شد.

.1حقوق اراضی و املاک

.2وصول مطالبات

.3حقوق بانکی

.4دعاوی داخلی

.5داوری و سازش

.6دادگاه های اختصاصی اداری

.7حقوق اجاره

.8حقوق بیمه

.9حقوق کار و تامین اجتماعی

.10حقوق مالی و مالیاتی

.11حقوق شهری و شهرسازی

.12پیمانکاری های خصوصی و پروژه های ساختمانی

.13دیوان عدالت اداری

.14حقوق تجارت و تجارت الکترونیکی

.15حقوق کیفری

.16حقوق گمرکی

.17حقوق رقابت

.18قراردادهای دولتی

و ……

مزایای رقابتی وبسایت حقوقی راه مقصود

مزیت اول : سرعت و سهولت در ارائه خدمات مشاوره ای

ابزار امتیاز:  بیش از ده سال سابقه فعالیت حرفه ای در فضای سایبری با سایت حقوقی و شبکه های اجتماعی

مزیت دوم : قوت،استحکام و دقت در ارائه نظرات حقوقی

ابزار امتیاز1 : دسترسی و تجمیع هزاران مقاله متقن و مستند حقوقی،بانک جامع دانشنامه حقوقی،صدها پاسخ مستدل و مستند به سوالات مختلف کاربران در حوزه های متنوع حقوقی،موازین قضائی با بیش از پانصد پرونده مستند و مبتلابه اجتماع و… در یک دهه فعالیت مستمر

ابزار امتیاز2 : فعالیت در قالب گروه مشاورین و وکلای خبره و مجرب حقوقی در شاخه های مختلف

مزیت سوم : تقسیم کار و رعایت اصل تخصص در پرونده های مورد مشاوره

ابزار امتیاز : مطالعه شاخه های مختلف حقوق و تنظیم و استخراج “طرح جامع خدمات حقوقی” با نام اختصاری ” منشور وکالت ” که در نتیجه بررسی و تحقیق در حوزه های متنوع علم حقوق و قوانین و احکام ناظر بر آنان در بیش از یکسال جمع آوری و مدون گردیده و بر اساس آن،پرونده ها از لحاظ موضوع،درجه و اهمیت،به گروه ویژه ارجاع می گردد.

مزیت چهارم: خدمات ویژه حقوقی به طرف های مشاوره با طرح های خاص

ابزار امتیاز : ارائه طرح جامع حقوق خانواده،بسته ویژه،تنظیم مستندات حقوقی و … که در سایت حقوقی راه مقصود به تفصیل بیان گردیده است.

مزیت پنجم: استفاده از کدهای “داوری و سازش” جهت حل و فصل دعاوی و اختلافات حقوقی

– اقدام مؤثر و مطلوب دیگر این مجموعه تأسیس و تمهید نهاد داوری و سازش می باشد. داوری بهترین روش برای حل و فصل منازعات و امری بدیع بوده که ساز و کارها و ترتیبات خاصی داشته و اخیرا عده ای از وکلای آمریکائی اثبات نموده اند که با تبحری که در فصل خصومت از طریق داوری داشته اند ، به منازعات بسیاری قبل از طرح دعوی خاتمه داده اند. فلذا این گروه با چنین اندیشه و هدفی اقدام به طرحی نو در کاهش مراجعات به دادگستری و حل و فصل مخاصمات با صرف وقت و انرژی و هزینه ای به مراتب کمتر از طرح دعوی نموده است . گروه حقوقی راه مقصـود جهت ارائه خدمات مطلوب و مؤثر حقوقی راهکارها و وسائل متعدد دیگری را در دست مطالعه و بررسی داشته که نتایج و آثار آن به مرور به اطلاع موکلین محترم خواهد رسید.

مزیت ششم :داشتن ویژن ،چشم انداز و طرح مدون در ارائه خدمات :

– هدف و رسالت اصلی و بالذات این وبسایت، ارتقاء فرهنگ وکالت و معرفی انواع خدمات در این حوزه با تکیه بر صداقت ، سلامت و شفافیت و پایبندی به همۀ نظامات و قواعد حاکم بر روابط وکیل و موکل می باشد.
در راستای ایفای چنین مسئولیتی ، نیاز به تدوین و جمع آوری مجموعه ای از خدمات حقوقی در حوزه های مختلف احساس گردید. لذا پس از بررسی جامع و با نگاهی علمی و کارشناسی به حقوق تطبیقی، اقدام به تهیه و تدوین ” طرح جامع خدمات حقوقی ” با نام اختصاصی « منشور وکالت » گردید. طرحی که با اشراف کامل به دعاوی مختلف و با بررسی ، جمع آوری و تحلیل جامع قوانین و مقررات در هر بخش ، به ثمر رسید و با مطالعه آن ضرورت حضور و نقش وکیل در زندگی هر فرد در اجتماع ، به عیان قابل تشخیص و درک است .

مزیت هفتم : اتکاء و اولویت در اجرای سیستم “بهداشت حقوقی” بشکل اتوماسیون جامع

– همانطور که در علم پزشکی معروف است که « پیشگیری مقدم بر درمان است » ؛ با نگرشی نو در حقوق پیشرو درمی یابیم استفاده از روش های مشاوره و تأسیساتی چون داوری و سازش ، مذاکره، طرح و تدوین منشور و چهارچوب منظم حقوقی ، تنظیم دقیق و استاندارد عقود و قراردادها، موافقت نامه ، صلح نامه، اقرارنامه و…آموزش راهکارهای اخذ و سپردن تضمینات و وثائق،مدیریت هدفمند و علمی اختلافات حقوقی بوسیله مذاکرات سازنده و مؤثر و بخصوص استفاده از کدهای داوری در حل و فصل اختلافات می تواند شبکه ای امن و مطمئن در حوزه فعالیت بخشهای مختلف اقتصادی ایجاد کند که بدآن ” بهداشت حقوقی” می گوئیم.

آنچه فصل ممیز و نقطه اتکاء و خلاقیت درخدمات حقوقی سایت راه مقصود است، تدوین ، اجرا و پیاده سازی سیستم درست” بهداشت حقوقی”در حوزه های طرف قرارداد است که خود حاصل سالها تجربه و ممارست و صدها ساعت کار علمی و بیش از هزار ساعت تجربه روشن بصورت مشاوره حضوری و آنلاین در پرونده های حقوقی و کیفری و در زمینه ها و رشته های گوناگون حقوقی بوده است.

مزیت هشتم: حضور و فعالیت منظم و مستمر در شبکه های اجتماعی

مشاورین راه مقصود با داشتن صفحات ویژه حقوقی در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک،اینستاگرام،توئیتر،گوگل پلاس،لاین و…اقدام به بسط و نشر معلومات حقوقی کاربردی و مورد نیاز اقشار مختلف اجتماع در حوزه های متنوع حقوقی نموده است که بطور مستمر و حرفه ای بارگذاری،نظارت و رصد می شود.

در پایان امیدواریم با تعامل سازنده و مثبت بتوانیم افقی روشن و طرحی نو در ایجاد و بسط خدمات مختلف حقوقی و فرهنگ سازی استفاده از متخصصین امور حقوقی، تدوین،اجرا و پیاده سازیم.

با تشکر

مدیریت سایت و مشاورین حقوقی راه مقصود

دکتر رضا مقصودی

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x