سایت حقوقی راه مقصود

قدم نهادن در راه مقصود بر مرکبی نو

از ابتدا که در راه مقصود گام نهادیم ، هدف را تعریف و انگیزه را برشمردیم. اینکه به طبقات مختلف اجتماع از اهل فن گرفته تا هر که دست طلب، زبان خواهش، چشم امید و روی نیازش به دادخواهی گشوده است؛ معاضدت حقوقی و قضایی داده شود. در رسیدن به هدفی معین هر چند استراتژی واحد است، اما بدلیل تغییر شرایط و اقتضائات ممکن است تاکتیک ها تغییر کند.

گاهی ناچاریم به چنین تغییراتی که ناشی از پیچیده تر شدن تعاملات اجتماعی و رفتارهای انسانی و پیشرفت و تحول در روش و اسلوب ها ست؛ تن دهیم و الا در رکود و توقف یا مقاومت ناشیانه در برابر پدیده های نوظهور می مانیم و می پوسیم. سایت راه مقصود نیز در حدود شش سالی که از حیاتش می گذرد ، تاکنون چند بار بسته به نیازهای اجتماع تغییر تاکتیک و روش داده است.

ورژن جدید که با تلاش بی وقفه ، آسیب شناسی حقوقی و مطالعه و برنامه ریزی کارشناسان حقوقی (در ماهیت و محتوای خدمات) از یک سو و طراحان و برنامه نویسان و اهل فن ( در صورت و شکل الگوها ) از طرف دیگر، کنون به بار نشسته ، حاصل همین برداشت و سازگاری و تطبیق با کارآمدترین روش ها و تازه ترین یافته ها و دریافت هاست. در گذر از راه مقصود ؛ راهی پر بیم و امید و با پیچاخمی چنین سهل و ممتنع ، از همه ی عزیزان طلب یاری و همراهی داریم.

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

You may also like these

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x